Tükröm, tükröm mondd meg nékem, hogy dolgoztunk a múlt héten

Vezetőként talán sokan felismertétek már, hogy a munkahelyi feladatmenedzsment rendszer jelentősen hozzá tud járulni a hatékony elektronikus feladatkiosztáshoz, kommunikációhoz a kollégákkal. Idővel akár az operatív munkavégzés egyik központi komponensévé tud válni. A bevezetéskor számunkra ugyanakkor újdonságként hatott, hogy ezekben sokkal több lehetőség van, mintha pusztán az eddig felsorolt célokra használnánk. Ha hatékonysági rendszerként definiáljuk, akkor egyidejűleg produktivitási módszereket, eszközöket is bevezethetünk, növelve ezáltal csapatunk és önmagunk hatékonyságát. Az adásban főként ezekre az előnyökre fókuszálunk. Kitérünk rá:

  • minként lehet a rendszerünk email és meeting gyilkos,
  • hogyan segítheti elő az átláthatóságot, transzparenciát, javíthatja az objektív mérhetőséget,
  • miképpen tudjuk a használattal együtt egyben önmagunk munkáját is dokumentálni,
  • hogyan járulhat hozzá a fluktuáció kezeléséhez vagy távmunka bevezetés támogatásához.

Az adást meghallgathatod: https://linktr.ee/uzletiertek

Ne maradj le a következő adásokról, kövess bennünket:
https://facebook.com/uzletiertek
https://linkedin.com/company/uzleti-ertek

A hallgatói visszajelzések alapján szeretnénk az adást fejleszteni, támogass bennünket konkrét javaslatokkal. Írj a hello@uzletiertek.hu címünkre!